Huurcommissie

Waar heeft uw vraag of klacht mee te maken?

De Huurcommissie helpt bij problemen tussen huurders en verhuurders. Bijvoorbeeld over de huurprijs, servicekosten of onderhoud. Komt u er niet uit met de Huurcommissie? De Nationale ombudsman helpt u verder met uw vraag of klacht. 

Man neemt papieren door aan tafel

Hebt u een klacht over het de Huurcommissie?

Probeer uw vraag of kwestie eerst met de Huurcommissie zelf op te lossen. Op de website van de Huurcommissie vindt u algemene informatie. U kunt ook een klacht indienen bij de Huurcommissie zelf. Een officiële klacht moet namelijk behandeld worden en u krijgt hierop altijd een reactie. Neem contact op met de Huurcommissie.

Als u er niet uit komt met de Huurcommissie

Loopt u vast bij de Huurcommissie? Bijvoorbeeld doordat zij afspraken niet nakomen? Of u geen reactie op een brief of klacht krijgt? Neem dan contact met ons op, we helpen u graag. Een klacht over de Huurcommissie mogen wij alleen behandelen als u zelf eerst bij de Huurcommissie hebt geklaagd. We zullen u in elk geval laten weten wat we voor u kunnen doen.

Dien dan online bij ons een klacht in of bel 0800 - 335 55 55 (op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur). Wij staan voor u klaar.

Waar heeft uw vraag mee te maken?