Contact opnemen met de Nationale ombudsman of een klacht indienen? Bekijk hieronder hoe dat kan.
Direct online regelen
Telefoon
- Vragen? Bel elke werkdag van 9:00 tot 17:00 uur gratis: 0800 - 33 55 555
- Informatie over uw lopende klacht? Bel (070) 356 35 63 (houd uw dossiernummer bij de hand)
- Bellen vanuit het buitenland: +31 70 356 35 63
- Professionals (zoals raadslieden, huisartsen, wijkagenten) kunnen direct bellen via (070) 356 35 50
Online
- Stel uw vraag via het contactformulier.
LET OP! Het contactformulier kunt u alléén gebruiken voor het stellen van uw vraag, niet voor het indienen van een klacht.
- WhatsApp: 0800 33 55 555, elke werkdag van 9:00 tot 17:00 uur.
- Facebook of Twitter
Post
Een vraag of klacht kunt u ook per post sturen. Let op: stuur ons alleen kopieën van documenten, bewaar zelf de originele stukken.
Faxen kan ook: (070) 360 75 72
Sneller, met postzegel
Nationale ombudsman
Postbus 93122
2509 AC Den Haag
Geen postzegel nodig
Nationale ombudsman
Antwoordnummer 10870
2501 WB Den Haag
Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 151
2594 AG Den Haag
Routebeschrijving
Pers
Bent u journalist en hebt u vragen over de Nationale ombudsman? Neem dan contact op met één van onze persvoorlichters. Bezoek de perspagina voor meer informatie.
Leverancier
Bent u een leverancier? Kijk hier wat we voor u kunnen doen.
Privacy statement
De Nationale ombudsman gaat zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens. Wilt u hier meer over weten? Lees dan ons privacy statement.
Veiligheid informatiesystemen Nationale ombudsman
De Nationale ombudsman wil dat haar informatiesystemen veilig zijn. Daar letten we goed op. Maar mocht u toch een zwakke plek vinden, dan kunt u dat bij ons melden. Zodat wij het probleem snel kunnen verhelpen. Wilt u hier meer over weten, lees dan onze CVD (Coordinated Vulnerability Disclosure).