Contact opnemen met de Nationale ombudsman of een klacht indienen?
Bekijk hieronder hoe dat kan.
De Nationale ombudsman krijgt veel vragen en klachten binnen. Het lukt ons daarom niet altijd om binnen drie weken inhoudelijk te reageren. Op dit moment duurt het tussen de vier en acht weken voordat uw klacht in behandeling wordt genomen. Is uw vraag urgent? Dan zullen we die met voorrang behandelen. Neem dan telefonisch contact met ons op.
We doen er alles aan om de wachttijden te verkorten.
Telefonisch
Vanuit het buitenland
Vragen over de gevolgen gaswinning in Groningen
Online
Post
Zonder postzegel
Nationale ombudsman
Antwoordnummer 10870
2501 WB Den Haag
Sneller, met postzegel
Nationale ombudsman
Postbus 93122
2509 AC Den Haag
Faxen kan ook
Let op: stuur ons alleen kopieën van documenten, bewaar zelf de originele stukken.
Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 151
2594 AG Den Haag
Routebeschrijving
Pers
Bent u journalist en hebt u vragen over de Nationale ombudsman? Neem dan via de perspagina contact op met één van onze persvoorlichters.
Leveranciers
Bent u leverancier of wilt u met ons samenwerken? Lees dan meer over samenwerken met de Nationale ombudsman.