Contact en adres

Contact opnemen met de Nationale ombudsman of een klacht indienen?
Bekijk hieronder hoe dat kan.

De Nationale ombudsman krijgt veel vragen en klachten binnen. Het lukt ons daarom niet altijd om binnen drie weken inhoudelijk te reageren. Op dit moment duurt het tussen de acht en twaalf weken voordat uw klacht in behandeling wordt genomen. Is uw vraag urgent? Dan zullen we die met voorrang behandelen. Neem dan telefonisch contact met ons op.

We doen er alles aan om de wachttijden te verkorten.

Telefonisch

Hebt u een vraag? Bel gratis

Elke werkdag van 9.00 tot 17.00 uur

Vraag over uw lopende klacht?

Houd uw dossiernummer bij de hand

Voor professionals

Zoals klachtbehandelaars, huisartsen, wijkagenten en raadslieden

Vanuit het buitenland

Vragen over de gevolgen gaswinning in Groningen

Online

Chat via WhatsApp

Elke werkdag van 9.00 tot 17.00 uur

Post

Zonder postzegel

Nationale ombudsman
Antwoordnummer 10870
2501 WB Den Haag

Sneller, met postzegel

Nationale ombudsman
Postbus 93122
2509 AC Den Haag

Faxen kan ook

Let op: stuur ons alleen kopieën van documenten, bewaar zelf de originele stukken.

Bezoekadres

Bezuidenhoutseweg 151
2594 AG Den Haag
Routebeschrijving

Pers

Bent u journalist en hebt u vragen over de Nationale ombudsman? Neem dan via de perspagina contact op met één van onze persvoorlichters.

Leveranciers

Bent u leverancier of wilt u met ons samenwerken? Lees dan meer over samenwerken met de Nationale ombudsman.