Contact en adres

Op deze pagina

    Tekstpagina

    Direct online regelen

    Ik heb een klacht

    Telefoon

    • Vragen? Bel elke werkdag van 9:00 tot 17:00 uur gratis: 0800 - 33 55 555
    • Informatie over uw lopende klacht? Bel (070) 356 35 63 (houdt uw dossiernummer bij de hand)
    • Bellen vanuit het buitenland: +31 70 356 35 63
    • Professionals (zoals raadslieden, huisartsen, wijkagenten) kunnen direct bellen via (070) 356 35 50

    Online

    • Stel uw vraag via het contactformulier.
      LET OP! Het contactformulier kunt u alléén gebruiken voor het stellen van uw vraag, niet voor het indienen van een klacht.
       
    • WhatsApp: 06 214 62 188, elke werkdag van 9:00 tot 17:00 uur (voeg het nummer toe aan de contactlijst van uw smartphone. Let op; wilt u bellen via WhatsApp, maak dan eerst een afspraak)
    • Facebook of Twitter

    Post

    Een vraag of klacht kunt u ook per post sturen. Let op: stuur ons alleen kopieën van documenten, bewaar zelf de originele stukken.

    Faxen kan ook: (070) 360 75 72 

    Sneller, met postzegel

    Nationale ombudsman
    Postbus 93122
    2509 AC Den Haag

    Geen postzegel nodig

    Nationale ombudsman
    Antwoordnummer 10870
    2501 WB Den Haag

    Privacy statement

    De Nationale ombudsman gaat zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens. Wilt u hier meer over weten? Lees dan ons privacy statement.

    Bezoekadres

    Bezuidenhoutseweg 151
    2594 AG Den Haag
    Routebeschrijving

    Pers

    Bent u journalist en hebt u vragen over de Nationale ombudsman? Neem dan contact op met één van onze persvoorlichters. Bezoek de perspagina voor meer informatie.

    Leverancier

    Bent u een leverancier? Kijk hier wat we voor u kunnen doen.