Zoeken

8037 results found
Sorteren op:
Pagina

Wachttijden

Wachttijden Op deze pagina vindt u onze actuele wachttijden voor vragen en klachten. De Nationale ombudsman krijgt veel vragen en klachten binnen. Daarom lukt het ons nu niet om binnen drie weken inhoudelijk te reageren. Op dit moment duurt het tussen de …
Pagina

Opgelopen wachttijden klachtbehandeling

Opgelopen wachttijden klachtbehandeling Verzoek om openbaarmaking van documenten ten aanzien van de opgelopen wachttijden van de klachtbehandeling en hoe de Nationale ombudsman hiermee omgaat. Bekijk de pagina Opgelopen wachttijden klachtbehandeling. …
Pagina

Richtlijnen handelswijze No

Richtlijnen handelswijze No Verzoek om openbaarmaking van richtlijnen ten aanzien van de behandeling van klachten, ten aanzien van aanhoudend en grensoverschrijdend klaaggedrag, ten aanzien van kwaliteitsbewaking, ten aanzien functie-eisen …
Pagina

Jaar 2024

Jaar 2024 Woo-verzoek en Woo-besluit 1. Richtlijnen handelswijze No Verzoek om openbaarmaking van richtlijnen ten aanzien van de behandeling van klachten, ten aanzien van aanhoudend en grensoverschrijdend klaaggedrag, ten aanzien van kwaliteitsbewaking, …
Rapport

Leven met Q-koorts

Leven met Q-koorts 2024/Vijftien jaar na de Q-koorts epidemie ervaren patiënten nog dagelijks de negatieve gevolgen hiervan. Dit is de reden dat de Nationale ombudsman na twee eerdere rapporten in 20nu …
Onderzoek

Hoe eerder hoe beter

Hoe eerder hoe beter 2024/Het tijdig signaleren van schulden kan erger voorkomen, maar er is nog veel winst te behalen. Dat concludeert de Nationale ombudsman in zijn onderzoek naar vroegsignalering van …