We’re at your service

Use this form to submit your complaint to us. We will do our utmost best to help you.

Is your complaint urgent? Are you in doubt whether this is the right procedure? Call us for free on 0800 - 33 55 555 (on working days from 9 a.m. to 5 p.m.).

Fields with a * are mandatory.

Write down all the public bodies involved in the situation you are filing a complaint about.
Have you filed your complaint with the public body?
U moet uw klacht eerst bij de instantie(s) zelf indienen.Bent u vervolgens niet tevreden met de manier waarop uw klacht behandeld is of krijgt u binnen 6 weken geen reactie? Dan kunt u een klacht bij ons indienen.
Hebt u te maken met een spoedgeval, dan kunnen we uw klacht wel direct in behandeling nemen. Twijfelt u? Bel ons dan van ma. t/m vr. van 9:00 tot 17:00 uur gratis op 0800 - 33 55 555.

Describe your complaint in a minimum of 100 and a maximum of 1000 characters.

Provide (if applicable) a brief history of your complaint.

Indicate what you have already done to resolve your complaint.

Hier kunt u documenten toevoegen (niet verplicht)
Maximaal 5 bestanden.
5 MB limiet.
Toegestane bestandsformaten: doc docx xls xlsx odt ods pdf rtf jpg jpeg png.
Add any attachments that are relevant to your complaint