Ik heb een klacht over het CAK

Bent u ontevreden over de dienstverlening van het CAK? Dan kunt u een klacht bij hen indienen.

Hoe kan ik een klacht indienen bij het CAK?

Bij het CAK kunt u schriftelijk en online een klacht indienen. Het CAK behandelt uw klacht binnen zes tot tien weken. Kijk op www.hetcak.nl voor meer informatie over het indienen van een klacht.

Bent u niet tevreden over hoe het CAK uw klacht behandelt?

Bent u niet tevreden over de manier waarop het CAK uw klacht heeft behandelt? Dan kunt u binnen één jaar de Nationale ombudsman vragen uw klacht te onderzoeken.

Rapporten over het CAK

De Nationale ombudsman deed eerder onderzoek naar klachten over het CAK. Meer informatie over het CAK en rapporten die hierover geschreven zijn vindt u op onze pagina.

Hebt u nog vragen?

Hebt u nog vragen of komt u er niet uit, neem dan contact op met de Nationale ombudsman op het gratis telefoonnummer 0800 33 55 555.