1. Informatie over klachtbehandeling in zijn algemeenheid en individueel
Verzoek om informatie ten aanzien van klachtbehandeling in zijn algemeenheid maar ook individueel en klanttevredenheidsonderzoeken van de Nationale ombudsman. Bekijk de pagina Informatie over klachtbehandeling.
2. Informatie over register van verwerkingsactiviteiten (artikel 30 AVG)
Verzoek om informatie ten aanzien van de verwerkingsactiviteiten bij klachtbehandeling alsmede de Woo en AVG. Bekijk de pagina Informatie verwerkingsactiviteiten klachtbehandeling.
3. Informatie over interne procedures bij behandeling van klachten
Verzoek om informatie (zoals procedurebeschrijving, beleidsdocumenten, regels en werkwijzen rondom dossiervorming, richtlijnen communicatie met burgers, etc.) over de behandeling van klachten. Bekijk de pagina Informatie over interne procedures klachtbehandeling.
4. Informatie over totstandkoming AVG-register
Verzoek om informatie over de totstandkoming van het AVG-register, hoe het is opgesteld, ingericht of onderhouden. Bekijk de pagina Informatie over totstandkoming AVG-register.
5. Informatie over de Privacy Officer
Verzoek om informatie over de taken, bevoegdheden, opleidings- en competentieprofielen van en klachten over de Privacy Officer bij de Nationale ombudsman. Bekijk de pagina Informatie over de Privacy Officer.