Workshops voor professionele klachtbehandeling

Op deze pagina

    Tekstpagina

    Professionele klachtbehandeling vraagt bijzondere vaardigheden van klachtbehandelaars. Zij krijgen te maken met lastige gesprekken, conflicten en soms complexe klachten. Met de workshops van de Nationale ombudsman krijgen zij de inspiratie en handvatten om elke klacht goed op te pakken.

    Interactieve workshop

    Lang niet elke situatie past binnen een set aan regels of voorschriften. Hoe herken je onvrede vóórdat het een klacht is, en kun je dat op een informele manier oplossen? Hoe ga je om met complexe klachten? En blijf je actief meedenken met de burger? Doen en ervaren helpt. Door de interactieve aanpak van de workshop krijgen deelnemers direct toepasbare tips, én zijn zij zich bewust van de effecten van handelingen.

    Daarnaast krijgt u heldere uitleg over de rol van de ombudsman, en onze visie op klachtbehandeling. Heeft u specifieke wensen? Dan kunnen we een workshop eventueel toespitsen op de praktijk van uw organisatie.

    Aanmelden en meer info

    Hebt u in uw werk te maken met klachtbehandeling? Dan kunt u bij ons terecht voor een gratis workshop Professionele Klachtbehandeling.

    Aanmelden of meer weten? Bel (070) 356 35 63, of neem direct contact op met uw relatiebeheerder bij de Nationale ombudsman. U kunt ook een e-mail sturen naar projectpk@nationaleombudsman.nl.