Ombudsman Zorgverzekeringen

De Nationale ombudsman behandelt geen klachten over zorgverzekeringen. U kunt hiervoor terecht bij:

De Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ) is een onafhankelijke en onpartijdige organisatie. Het doel van SKGZ is het helpen oplossen van problemen tussen u en uw zorgverzekeraar. Dat kan door bemiddeling van de Ombudsman Zorgverzekeringen. Uiteraard probeert u er eerst samen met uw zorgverzekeraar uit te komen. U vraagt de zorgverzekeraar de beslissing waar u het niet mee eens bent te heroverwegen. Krijgt u van uw zorgverzekeraar geen bevredigend antwoord? Voldoet uw klacht aan de voorwaarden? Dan kunt u bij ons terecht.

 

Adres
Het Rond 6d
3701HS ZEIST
Nederland
Postadres
Postbus 291
3700AG ZEIST
Nederland
Telefoonnummer
088-9006900 / Fax: 088-9006906
E-mailadres
info@skgz.nl