RDW (Dienst wegverkeer)

Op deze pagina

    De Nationale ombudsman behandelt klachten over RDW (Dienst wegverkeer).

    Dien een klacht in

    Liever bellen? Bel ons gratis op 0800 - 33 55 555 (op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur).

    Als u nog geen klacht hebt ingediend bij de RDW dan moet u daar eerst zelf een klacht indienen. U kunt een klacht indienen als u niet tevreden bent over de dienstverlening van de RDW. Kijk voor de klachtenregeling en -procedure op de site van RDW.

    Bij de RDW kunt u schriftelijk en online een klacht indienen.

    Bent u niet tevreden over de manier waarop uw klacht door het RDW is behandeld, dan kunt u binnen één jaar de Nationale ombudsman vragen uw klacht te onderzoeken.

    De Nationale ombudsman deed eerder onderzoek naar klachten over het RDW. Rapporten over de RDW vindt u hieronder.

    Hebt u nog vragen of komt u er niet uit, neem dan contact op met de Nationale ombudsman: 0800 35 55 555.